UglyHandsome



För säkert ett år sen eller mer så sa en bekant till mig, lite sådär i förbifarten, att han tyckte att tevekocken Gordon Ramsey var jäkligt het. Jag var inte förfasad, men ändock förvånad. Han hade ju blinkat förbi i teverutan ett flertal tillfällen vid trejlers osv, men det var inget jag då lade särskilt mycket märke till.

Nu såhär i efterhand, efter att ha fastnat vid både ett och två av hans program så ser jag det där som jag inte såg då. Jag är inte heller nu förfasad, men ändock förvånad. För även om jag ser det så är jag inte riktigt säker på att jag förstår det. För inte egentligen är väl karln snygg? Det måste vara något annat. Kan fulsnygghet endast uppstå om man får smaka på personen ifråga lite? Eller kan en totalt okänd person på en bild besitta denna svårdefinierade egenskap?

Jag känner lite likadant inför Michel C. Hall och förmodligen x antal andra personer av kategorin kändisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0